Eerste hulp bij marketingcommunicatie,
(omgevings)communicatie en participatie
‘Elk contact moet raak zijn’
Marketing en communicatie: hulp en advies
Jouw marketing is succesvol als je helder, overtuigend en gastvrij communiceert. Je weet wie je bent. Jouw missie, visie, doelgroepen en boodschap staan glashelder op je netvlies. Want jouw identiteit en uitstraling bepalen hoe je werkt en hoe jouw bedrijf ís. En hoe je op klanten, relaties en de buitenwereld overkomt (je imago). Dit verwerk je in je (marketing)communicatie over je bedrijf, je producten en diensten.
Ik help je graag met het vinden en omschrijven van jouw eigenheid, en hoe je dit kunt uitdragen in aansprekende communicatie. Zodat je bekendheid, vertrouwen, een goede reputatie en hiermee succes opbouwt. Stuur me een mailtje of bel me op 076-5138722, Breda.
Uitstekende klant- en stakeholderrelaties, basis van succes én plezier
Succesvolle omgevingscommunicatie en participatie zijn gebouwd op de goede dialoog tussen álle stakeholders. Ik ontwerp en begeleid al meer dan 15 jaar communicatie- en participatietrajecten. Met de juiste boodschap voor elke doelgroep. Online en offline.
Elk contactmoment is dé kans voor een uitstekende indruk. Wees gastvrij: uitnodigend, waarderend, belangstellend. Dat is logisch voor de horeca- en vrijetijdssector. Maar óók voor elk ander bedrijf of bij de overheid. Tenminste, als je gaat voor een prettige samenwerking. Die hoeft niet rimpelloos te verlopen, maar de kans op succes is groter als je inzet op de relatie en verbinding.